Heb je het winkelmandje goed gevuld? Dan is het tijd om af te rekenen! Klik op de shopper rechts bovenin het scherm om de bestelling af te ronden.

 

Moet ik een account aanmaken om te bestellen?

Nee hoor, dit is niet nodig! Je kan gewoon een bestelling plaatsen in onze webshop zonder account. Als je wel kiest voor een account kan je je bestelling(en) makkelijk volgen, al je orders terugvinden en onthouden we je gegevens zodat je die voortaan niet meer hoeft in te vullen.

 

Welke betaalopties heb ik?

In onze webshop kan je gemakkelijk je aankoop veilig online betalen. Wij accepteren de volgende betalingsmogelijkheden:

  • Ideal
  • Bankoverschrijving
  • Bancontact/Mistercash (Belgie)
  • Creditcard (Visa en Mastercard)

In onze showroom in Wormerveer accepteren wij betalingen met bankpas, creditcard en contant geld. Ook kan je natuurlijk met een 4udesigned cadeaubon in onze winkel betalen.

Wij nemen je bestelling pas in behandeling als we een betaling of aanbetaling ontvangen hebben.

 

Moet ik het gehele bedrag in een keer betalen?

Producten die op voorraad zijn dienen gelijk afgerekend te worden, we gaan deze namelijk ook meteen naar jou versturen. Mocht je een meubel bestellen dat een langere levertijd heeft, dan kan je ervoor kiezen om een aanbetaling van 25% te doen over het aankoopbedrag. Als je van deze mogelijkheid gebruik wilt maken kan je contact opnemen met de klantenservice of via bankoverschrijving 25% over het aankoopbedrag overmaken onder vermelding van het factuurnummer.

Telefoon: 075-6210015

Email: Klantenservice@4udesigned.nl

Ik heb producten besteld, hoe nu verder?

Wanneer je producten bij ons hebt besteld ontvang je direct een orderbevestiging en een factuur per email (Geen orderbevestiging? Check de SPAM-inbox). Op de factuur vind je een overzicht van je bestelling en de verwachte levertijd. Zodra de betaling bij ons binnen is, wordt de bestelling verder in behandeling genomen.

 

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Dat kan zeker! Als je toch besluit de order of een deel daarvan te willen annuleren is dat mogelijk. Een voorwaarde hiervan is wel dat het artikel niet speciaal voor jou besteld is of op maat voor jou gemaakt is. Is dit wel het geval en is het product nog niet geleverd, dan rekenen wij 30% annuleringskosten. Is het product wel al geleverd, dan rekenen we 50% annuleringskosten + retourkosten.

Wil je je bestelling wijzigen? Neem dan contact met ons op! Dan kijken we samen met jou naar de mogelijkheden.

 

Wat zijn de bezorgopties?

Tijdens het afrekenen kan je kiezen voor 2 verschillende opties. Je kan er voor kiezen om je bestelling zelf op te komen halen in ons magazijn. Als we het bestelde product op voorraad hebben dan kan dat vaak dezelfde dag nog. Je kan er ook voor kiezen om de bestelling bij jou thuis te laten bezorgen.

 

Wat zijn de verzendkosten?

Wij verzenden alle bestellingen binnen Nederland gratis vanaf een besteding van €50,- (met uitzondering van de Wadden eilanden). Bij bestellingen onder de €50,- rekenen wij €6,95 verzendkosten. Voor verzending naar de Wadden eilanden zijn de verzendkosten op aanvraag. Verzendingen naar België zijn gratis bij een aankoopbedrag boven de €500,-. Bij bestellingen onder de €500,- worden verzendkosten van €25,- gerekend. Verzending naar overige EU landen is ook mogelijk, de verzendkosten zijn afhankelijk van de bestelde producten en op aanvraag.

 

Leveren jullie ook onder rembours?

Ja, wij kunnen grote producten onder rembours leveren. De bestelling kan dan contant of per pin voldaan worden bij onze chauffeur. Je bestelling onder rembours laten bezorgen kost €25,00 in Nederland en €35,- in België. Neem voor de mogelijkheden contact op met onze klantenservice.

 

Kan ik als Belgische ondernemer inkopen zonder BTW?

Ja, dat kan. Indien je een bestelling plaatst zal je automatisch een factuur ontvangen inclusief BTW. Nadat wij jouw BTW-nummer hebben gecontroleerd zullen we je een nieuwe factuur toesturen waarin de BTW is verrekend.